HTML

Tatár Gábor Ruzsai képviselő blogja

Köszönet a Ruzsai embereknek hogy bizalmukkal megtiszteltek és mint képviselő munkálkodhatok községünk fejlődésén! Köszönöm mindenkinek!

Friss topikok

2010.09.09. 01:22

Kampány...

Nagyban folyik a készület a Ruzsai Hírek-be való anyagra, mivel már hál-istennek jár minden jelöltnek a helyi sajtóban történő közzététel, megjelenés. A terjedelemre vonatkozó korlátozásokat még nem kaptam meg, holnap fogom felhívni az Önkormányzatot ez ügyben. Személyes eljárás kiejtve mivel egész héten Londonban vagyok kiküldetésen, de pénteken már repülök haza szerencsére :) Az anyagot péntek reggelig kell leadni, nem mondom szoros a határidő! Addig is felteszem ide hogy néz ki az most. Remélem sikerül jobban megismerni általa mit is szeretnék csinálni.

 

Legyen egy a célunk!
Tatár Gábor képviselőjelölt

"Tisztelt Ruzsaiak,

Tatár Gábor vagyok, 31 éves vagyok, képviselő jelölt vagyok, de elsősorban Ruzsai lakos vagyok mint Önök. Szomorú vagyok, kiábrándult vagyok, csalódott vagyok mint sokan Önök. Mindezek mellett azonban elszánt vagyok, értelmiségi vagyok, kétkezű munkaszerető vagyok és a végletekig kitartó vagyok mint remélem Önök, és talán az első is vagyok ki felajánlja a teljes képviselői javadalmazását az iskola tanulóinak étkeztetésére a teljes négy éves ciklusra! Nekem ez társadalmi munka, a községet szeretném jobbá tenni melyért cserébe fizetést nem várok, hagy bizonyítsam ezzel már az elején hogy valóban tenni akarok. Sajnos községünk lélekszáma folyamatosan fogy, a fiatalok elmennek, a munkanélküliek száma nő, a gazdák, vállalkozások magukra maradtak, ki tesz ez ellen? Nos, erről szól ez a szavazás, hogy olyan jelölteket támogasson a közösség akik tenni akarnak, akik hisznek benne, akik végig is csinálják. Én hiszek benne és látom hogy lehet reálisan többet tenni mint eddig és kell is Ruzsáért, hiszek benne hogy nagy lehetőségeket szalasztottunk el a múltban amiket ki kell javítani, hiszek benne hogy nem elég pályázatok mögé bújni és mutogatni hogy mindent megtettünk mert nekünk is kell tenni érte, hiszek benne hogy nem kell más városok/falvak árnyékában tengődnünk, hiszek benne hogy gyermekeink számára jövőt tudunk teremtetni, hiszek benne hogy Ruzsa nem kell hogy elsorvadjon mint  oly sokan mások, hiszek benne hogy Ruzsára büszkék lehetünk! Elhalasztott lehetőségeinket ideje magunk mögött hagyni és újakat keresni melyeket közös erővel meg tudunk valósítani. Bizony vannak lehetőségeink, és ezek csak rajtunk múlnak, megvalósíthatók. Munkahelyek kellenek, gazdálkodók, válallkozások és gazdaságok felkarolása kell hiszen Ruzsa elsősorban a gazdák faluja, szövetségesek kellenek, befektetők kellenek, nyitott szem és lehetőségek keresése kellenek, és az olyan adottságok kihasználása  mint akár a termálvíz. Hiszek benne hogy Európában töltött éveimet, tapasztalataimat az igazi demokráciában hasznunkra tudom fordítani, hiszek benne hogy mint fiatal Ruzsai lakos nem vagyok senki bábja és nem is leszek, hiszek benne hogy friss vér és erő kell a testületbe és nem dinasztiák harca, hiszek benne hogy képviselőnek lenni társadalmi munka és nem egy jól fizetett másodállás. Ígérem hogy fejlődést hozok,  hogy független és pártatlan döntéseket hozok, hogy támogatást hozok, hogy nem tűrök el részrehajlást és hogy fiatalosságot és tenni akarást hozok! Kérem szavazzanak a lehetőségekre, a fejlődésre, kérem szavazzanak rám! Október 3-ig megpróbálok minél több helyre eljutni hogy személyesen is megismerhessenek!
Legyen egy a célunk!
"

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tatargabor.blog.hu/api/trackback/id/tr222281928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása