HTML

Tatár Gábor Ruzsai képviselő blogja

Köszönet a Ruzsai embereknek hogy bizalmukkal megtiszteltek és mint képviselő munkálkodhatok községünk fejlődésén! Köszönöm mindenkinek!

Friss topikok

2010.10.25. 16:31

Megalakultunk

E hónap 14-én, Csütörtökön, megvolt aminek meg kellet lennie: a testület alakuló ülése. Az ülés nem volt rendhagyó, mint egy szokványos alakuló ülés ,eltekintve pár kisebb csatározást, mint például miszerint jómagam és Dr. Bánfi Tamás képviselő úr nem gondoltuk hogy a község érdekeit szolgálná az eddigi több bizottságot lecserélni egyetlen egy bizottságra, a Pénzügyire. Ezek mellett megszavaztuk hogy a képviselő juttatás 20 eFt, az alpolgármesteri 30 eFt, a bizottsági "extra" pedig 0% legyen.

Az én felfogásomban ez nagyszerű fejlemény, ne a pénz határozza meg a képviselőt. Sajnos ez azt is jelenti egyben hogy az általam felajánlott összeg is csak 20 eFt lesz, viszont örüljünk közösen még-egyszer annak hogy már nem mondhatjuk hogy "jól fizetett" másodállás lenne a képviselőség. Hajtsa a képviselőt a társadalmi elhivatottság. Polgármesterünk fizetésének megszavazásakor ezért sem tudtam megszavazni (én voltam az egyetlen ellenszavazó) az általa előterjesztett összeget, hiszen ahogy ő is mondta: "pengeélen táncolunk", ebből pedig az fakad hogy ő is az alacsonyabb összeget válassza ne a magasabbat, ezzel példát mutatva a teljes közösségnek, kivéve a saját részét a böjtből.

Polgármester asszonyunk programját ismertetve közölte hogy nem kíván semmi "nagy" fejlesztésbe beleugrani (éreztem a célzást...) és hisz benne hogy a lassú fejlődés a biztos fejlődés. Nos, nyilván van az a kontextus ahol ez számomra is elfogadható, de egy hanyatló községben, egy gazdaságilag alulfejlett településen, egy magára hagyatott gazdaságban nem gondolom hogy ez lenne az ideál. Ahogy ígértem én továbbra is a progresszív fejlesztésekben hiszek, elég csak körülnézni kik azok a települések akik jobban állnak ma, na Ők biztos nem a lassú fejlődés mellett tették le a voksot. Pont a minap hallgattam a gazdasági rádiót amikor Pestről jöttem és egy polgármester mesélte hogy ők 10 éve láttak neki egy olyan - akkor kockázatosnak tűnő - fejlesztéssorozatnak amiben a közutakat újították fel hihetetlen erőfeszítésekkel, még hitelt is felhasználva. Lám, most érett be az eredménye, sorra érkeznek a befektetők, és a jó útellátás-közüzem miatt a lakosság bevándorlása is folyamatos. Itt most nem az útépítéssel akarok párhuzamot vonni, csak azzal hogy van olykor értelme nagy dolgokba belevágni, csak nyilván okosan kell azt tenni. De aki nem mer az nem is nyer...

Az ülésen alpolgármesternek Haskó Zsolt lett választva, gratulálok ezúton is neki. Biztos vagyok benne hogy településünket legjobb tudásával fogja szolgálni. A ceremónia kellemes légkörben zajlott, a faluból sokan megjelentek az ülésen ami reménnyel tölt el hiszen minden Ruzsa lakos joga tudni ami körülötte folyik, hiszen ezért választottuk a demokráciát.

Nagy reményekkel és sok munkával készülök a következő ülésre, ahol már az előterjesztéseimet a képviselő testület elé viszem. Időközben a Csongrád Megyei LMP-vel is szorosabb együttműködésbe kezdtem, hiszen minden segítség jól jön, ahogy mondani szoktam:

Legyen egy a célunk!

Tatár Gábor
Ruzsai képviselő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tatargabor.blog.hu/api/trackback/id/tr992397763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása