HTML

Tatár Gábor Ruzsai képviselő blogja

Köszönet a Ruzsai embereknek hogy bizalmukkal megtiszteltek és mint képviselő munkálkodhatok községünk fejlődésén! Köszönöm mindenkinek!

Friss topikok

2010.09.08. 23:21

Bemutatkozás

Kedves Olvasó,

Hagy kezdjem azzal hogy elsőnek beteszem azt az anyagot amivel az ajánlócédulák gyűjtésekor kampányoltam. Én  vettem a fáradtságot és mindenhova személyesen mentem, rengeteg emberrel sikerült megismerkednem és nagyon sok érdekes beszélgetésben volt részem. Ha másért nem már az emberek megismeréséért érdemes volt ez a kis túra. Persze ez sem indult könnyen, a második napon megadta magát az autóm de édesapám LPG gázos ladáját elkérve rendíthetetlenül jártam a tanyasi utakat :) A faluban is sikeresen kampányoltam, az emberek örömmel és kíváncsian fogadták a megszólításokat.

Legyen egy a célunk!
Tatár Gábor képviselőjelölt

Tisztelt Ruzsai Polgár!

Engedjék meg hogy bemutatkozzam és felhívjam figyelmüket arra hogy szeretnék indulni a 2010-es Ruzsai önkormányzati választásokon mint képviselőjelölt. Ehhez azonban az Önök segítségére van szükségem azáltal hogy az ajánlócéduláikat (kopogtatócédula) felajánlják számomra. Lentebb megismerhetik hogy honnan indultam, ki vagyok és mit csinálok jelenleg. Arra a kérdésre hogy miért szeretnék képviselő lenni egyszerű a válasz: hiszem hogy tudásommal, tapasztalatommal (viszonylag fiatal korom ellenére), fiatalos gondolkodásmódommal mégis mint hagyománytisztelő állampolgár képes vagyok községünkben felelős szerepet betölteni és elősegíteni fejlődésünket, ha szükséges kizökkenteni és előre lendíteni.

 Néhány szó magamról:

Tatár Gábor vagyok, Szegeden születtem 1979 februárjában. Érettségimet Szegeden, a Déri Miksa Gépipari Szakközépiskolában szereztem meg. Érettségi után egyből munkába álltam mint számítógép szerelő. Hamar megértettem hogy ebben a szakmában Szegeden nem nagy jövő vár rám ezért Budapestre utaztam, itt már mint programozó dolgoztam. Az ezt követő 10 évben informatikai karrieremet építgetve saját céget alapítottam és számtalan a piacot meghatározó szereplőnek dolgoztam mint bankok, közigazgatási intézmények, multinacionális cégek. Tanulmányaimat folytattam a Kandó Kálmán főiskolán mint villamosmérnök, azonban idő hiányában nem fejeztem be. Látva hogy a magyar piacon mekkora mértéket öltött a korrupció/körbetartozás/felelősségvállalás hiánya úgy döntöttem hogy nekivágok a nagyvilágnak: Amerikai és Európai cégeknek dolgozva több mint 3 évet töltöttem Párizsban, Európa szívében. Ez idő alatt szerencsém volt megismerni az igazi Európai életet és gondolkodásmódot! Ezt a gondolkodásmódot tartom a magaménak a mai napig. Hiszek benne hogy annak részei nálunk is megvalósíthatók/követendők. Ez idő tájt vásároltuk feleségemmel azt a Ruzsai tanyát amiben jelenleg is lakunk. Hosszú tanakodás után idén tavasszal úgy döntöttünk hogy nem folytatom tovább Párizsi munkámat a sok utazgatás miatt és helyben keresek állást. Szegeden meg is találtam a megfelelő céget ahol jelenleg is dolgozok mint vezető szoftver mérnök, továbbra is külföldi ügyfeleknek azonban végre itthonról, csak elszórtan kiutazva. A munkám mellett szeretnénk otthon egy kis gazdaságot is beindítani a következő években, remélve hogy gyermekeink folytatják majd. Ezért is tartom fontosnak a helyi gazdálkodók érdekeinek védelmét!

Néhány fontosabb gondolatom/célkitűzésem: 

  • Őstermelők,gazdaságok helyzetének javítása. Összefogásra serkentés! (ne hagyjuk hogy köztes cégek akik csak kereskednek az általunk megtermelt terményekkel kihasználjanak/kizsákmányoljanak minket, lefölözzék a hasznot és számunkra csak az aprópénzt hagyják meg)

  • „zöld” energiaforrások térnyerésének elősegítése (olcsóbb, megújuló és függetlenebb energia)

  • fiatalok motiválása, ösztönzése. Idősek/rászorulók támogatása

  • „földes” utak állagának óvása/javítása/fejlesztése (ne feledjük utaink a külterületen sok helyen nagyon rossz állapotban vannak)

  • községünk idegenforgalmának fellendítése (falusi turizmus, szorosabb együttműködés közkedvelt helyekkel)

  • kommunikációs infrastruktúrák fejlesztése, mint például az internet (mai naping nincs szélessávú - 3G torony községünkben, a Mórahalmi tornyot kényszerülünk használni feltéve ha működik)

  • vályogházaink állapotának óvása, fejlesztése, vályog mint építőanyag támogatása (napjainkra ismét kezdi ez a természetes, környezetbarát és olcsó építkezési forma visszanyerni létjogosultságát továbbá ne feledjük hogy nem csak községünkben de országunkban is a lakosság jelentős része ma is vályogházakban lakik!)

  • adottságaink, lehetőségeink feltérképezése és annak megfelelően pályázatok, támogatási formák maximális kihasználása. Községünkbe több (számunkra megfelelő) befektetőt vonzani

  • közbiztonság javítása (a civil szervezetek segítése révén is!)
     

Megtisztelő figyelmüket és bizalmukat előre is köszönöm
Kopogtatócéduláért örömest házhoz megyek! Kérem keressenek a következő telefonszámon: +36 20 5153729
Üdvözlettel,
Tatár Gábor  - 2010 Augusztus 18
Független jelölt (+36 20 5153729, tatar.gabor@gmail.com)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tatargabor.blog.hu/api/trackback/id/tr772281763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása